به منظور رسیدگی به درخواست ها و مطالبات مردمی در خصوص مسائل آبی انجام خواهد شد؛
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای گلستان، در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، "سید محسن حسینی" مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان 13 آذر ماه از ساعت 10 الی 12 از طریق سامانه سامد( کد 2) پاسخگوی سوالات و مطالبات شهروندان استان گلستان خواهد بود.
گفتنی است، سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح کنند.
همچنین پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، کد پیگیری و راهنمایی های لازم به آن ها داده شد و مردم عزیز می توانند از طریق کد دریافتی اقدامات انجام شده را پیگیری نمایند.