جمعه, 31 فروردین 1403
مشروح خبر :: مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران مدیر برتر روابط عمومی‌های استان شد

مدیر روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران مدیر برتر روابط عمومی‌های استان شد

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری به عنوان مدیر برتر روابط عمومی استان در مجموعه برنامه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی انتخاب شد.

به گزارش شبکه خبری آب ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران، همایش بزرگ مدیران روابط عمومی مازندران در سال ۱۴۰۲ در حاشیه نمایشگاه «قله اقتدار» برگزار شد و مدیران برتر استان در حوزه روابط عمومی معرفی و تجلیل شدند.

فاطمه پورکاویان مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران نیز در این همایش از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به عنوان مدیر برتر استان معرفی و با اهدای تندیس همایش و لوح تقدیر با امضای استاندار مازندران تجلیل شد.

در بخشی از لوح تقدیر استاندار از مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای مازندران آمده است:

«روابط عمومی‌ها از رهگذر نواندیشی، ابتکار و خلاقیت در مسیر اعتمادبخشی، مشارکت‌آفرینی و آگاه‌سازی جامعه، گام توجهی در این سال‌ها برداشته‌اند و جایگاه خود را تثبیت کرده‌اند.

تحقق ایران قوی به عنوان راهبرد دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، نیازمند الگوی مدیریت جهادی است و روابط عمومی‌ها نقش اثرگذاری در تبیین این الگو، تقویت تفکر جهادی و همچنین جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دادند.

در این مجال از اهتمام و تلاش‌های جنابعالی به عنوان مدیر برتر روابط عمومی در مجموعه برنامه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی قدردانی می‌نمایم و از خداوند قادر متعال، برای جنابعالی، توفیق روزافزون در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ولایتمدار دیار علویان در سایه‌سار منویات داهیانه مقام معظم رهبری مسئلت دارم.»

در این همایش که با حضور تعدادی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار شد، مرتضی نوربخش مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران نیز به تبیین و ضرورت افزایش توجه به نوآوری و ایده‌پردازی در فعالیت روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و خواستار افزایش توجه مدیران دستگاه‌ها به واحدهای روابط عمومی شد.

وی اظهار کرد: بخش مهمی از تحقق «جهاد تبیین» که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند توسط روابط عمومی دستگاه‌ها به عنوان حلقه ارتباطی و پل واسط بین مردم و دستگاه‌ها امکان‌پذیر است و انتظار می‌رود که در مازندران نیز روابط عمومی‌ها در همین مسیر گام بردارند تا دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم به اطلاع مردم برسد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران افزود: روابط عمومی به عنوان یک واحد راهبردی در همه دستگاه‌های اجرایی می‌تواند نقشی اثرگذار در معرفی و تبیین خدمات داشته باشد و در عین حال نیز باید زبان و پل ارتباطی مردم با دستگاه مربوطه باشد.

کد خبر: 72309
  تاریخ خبر : 1402/12/08
  آخرین به‌روزرسانی : 1402/12/08
 مدیر روابط عمومی
 60